warsztaty Haft





Z wielką radością ogłaszam kolejne i ostatnie warsztaty w tym roku.
W pięknych okolicznościach, już w jesiennym klimacie zapraszam Was
 25.09.2021  sobota
na kolejny typowo babski dzień. 

Tym razem nauczymy się bardzo kreatywnej umiejętności jaką jest
HAFT NOWOCZESNY  

Jest niezmiernie miło przedstawić Wam osobę, której widząc profil na Instagramie powiedziałam sobie: Ona musi poprowadzić warsztaty ! 
Zakochałam się

Oto i ona @poplatane.rekodzieło 


Cześć, mam na imię Marta. Od dwóch lat prowadzę konto Poplątane Rękodzieło- to miejsce, w którym dzielę się moja miłością do różnych form rękodzieła, ale ostatnio zdecydowanie króluje tam HAFT. Dawno temu myślałam, że haft nie jest ciekawą formą rękodzieła. Do czasu, aż natrafiłam na zdjęcia haftu nowoczesnego, który skradł moje serce i którego każdemu polecam spróbować!

A teraz najlepsze
Zobaczcie to....



Marta przygotowała dla Nas wzór, dzięki któremu nauczymy się podstaw haftu i na bazie tych ściegów będziemy mogły śmiało tworzyć własne małe dzieła sztuki, a ja Wam pokaże gdzie taki haft możecie wykorzystać. 
Już widzę, jak będę siedziała sobie pod kocykiem w jesienne wieczory i haftowała. 

Oczywiście nie zabraknie pysznej kawy, pysznego ciacha, obiadu i cudownej atmosfery, którą WY tworzycie. 


 Ja już mam milion inspiracji na jesienne dekoracje, Arek się cieszy na jesienne słońce i kolory.


HARMONOGRAM 

START:
10:00 -10:30 
Powitanie 

10:30 - 13:00
Marta wprowadzi nas w tematykę haftowania.
Każda z uczestniczek otrzyma niezbędne materiały tj. tamborek, materiał, nici, igły, nożyczki itp wykonać własne małe dzieło sztuki 

13:00 - 14:00 
Przerwa lunchowa 

14:00 - 17:00 
Dalszy ciąg nauki haftu. 
W między czasie mamy stały dostęp do ciepłej kawy i przekąsek i w luźnej atmosferze ucząc bawimy się i czerpiemy z tego dnia ile się da

Fot. Arkadiusz Franczak 

Cena : 320 zł 


Zapraszam 
link do zapisów 









Kasia

Brak komentarzy

Prześlij komentarz